BASIC
€1250
- Număr nelimitat de produse
- Administrare site ușoară
- Platformă custom
- Content Management System
- Design responsive
- Compatibil GDPR
- Formular contact
- Multiple tipuri de plăți
- Sistem de generare facturi
- Review produse
Vinde mai mult și mai eficient, profitând de expansiunea online-ului. Suntem aici să te ajutăm să îți muți afacerea în universul digital.
BASIC
€1250
STANDARD
€2200
PRO
Preț
personalizat
Platformă de administrare a conținutului website-ului tău, ușor de folosit, nu necesită cunoștințe de specialitate. Permite editarea textelor, imaginilor, descrierilor și caracteristicilor de pe fiecare pagină web prin logarea cu un user și o parolă.
Astfel, poți edita singur conținut website-ului tău, fără a avea nevoie de cunoștințe de specialitate.
Cod și design adaptabil pe toate dispozitivele și browser-urile, pliat pe cerințele consumatorului, și procese simple ce incurajează conversiile.
Astfel, vizitatorii website-ului tău au parte de o experiență plăcută de shopping atât de pe telefonul mobil cât și de pe desktop.
Platformă custom dezvoltată pentru a facilita fluxul administrării informației. Dezvoltatori web certificați în tehnologii și limbajele de programare. De la PHP și JavaScript, la HTML și CSS, departamentul de IT are o experiență vastă în crearea de website-uri custom și dezvoltarea de aplicații web pentru automatizarea proceselor și creșterea vânzărilor afacerii tale.
UX design adaptat etapelor prin care trece consumatorul până la momentul achiziției. Cu un design în acord cu domeniul de activitate, UX Design are grijă și la aspecte ce includ identitatea brandului tău, felul în care este utilizat website-ul și funcționalități, totul pentru a crea o experiență unică.
Funcționalități Magazin Online | Basic | Standard | Pro |
---|---|---|---|
Content Management System
Sistem de administrare a conținutului web, cu acces și posibilitate de a adăuga și edita produse, texte sau alte componente ale website-ului. |
|||
Număr nelimitat de produse și categorii
Numărul de produse este limitat de nivelul pachetului. |
|||
Manual utilizare platformă
Vei primi un manual de utilizare al platformei cu detalii suficiente incât să te descurci singur să adaugi și gestionezi produse în magazinul online, fără ajutorul echipei tehnice. |
|||
Design responsive
Indiferent de dispozitivul pe care il utilizează clienții tăi, desktop, tabletă sau mobil, vor putea naviga cu ușurință în magazinul tău online datorită design-ului UX. |
|||
Compatibil GDPR
Magazinul tău va fi compatibil conform noilor reglementări GDPR. Împreună vom implementa procedura și documentele necesare pentru ca activitatea ta să fie legală. |
|||
Formular contact, solicita oferta, newsletter
Te ajutăm să iei și să menții legătura cu noi clienți prin formulare de contact, de solicită oferta și abonare la newsletter. |
|||
Sistem trimitere newsletter
Putem implementa sisteme de trimitere newsletter pentru baza de date a clienților tăi, prin care să îi informezi de promoții, campanii, lansări de produse și multe altele. |
|||
Multiple tipuri de plăți
Oferi clienților tăi o arie largă de modalități prin care să plătească produsele tale: online, ramburs, prin transfer bancar sau chiar prin plată în showroom. |
|||
Sistem de generare facturi
Magazinul are implementat un sistem automat de generare a facturilor pentru comenzile plasate. Astfel vei putea ține evidența direct din platforma de administrare. |
|||
Review produse
Clienții tăi vor avea posibilitatea de a scrie un review și de a oferi un rating produselor pe care le comandă. Crești încrederea în produsele tale în fața potențialilor clienți și conversia. |
|||
Schema.org & OpenGraph
Ajutăm motoarele de căutare și social media să înțeleagă mai bine conținutul website-ului tău și să ofere rezultate cât mai bune. |
|||
Widget-uri pentru promovare produse
Orice magazin online trebuie să scoată în evidență o serie de produse ce motivează achiziția. Prin widget-uri de promovare te ajutăm să crești rata de conversie. |
|||
Formular pentru alertă stoc
Utilizatorii magazinului tău online pot solicita o alertă atunci când un anumit produs nu este în stoc și vor primi o notificare atunci când produs reintră în stoc. |
|||
Recuperare coș abandonat cu email automat
Creștem rata de conversie trimițând un email de abandon coș celor ce au adăugat produse în coș dar nu le-au mai achiziționat și le reamintim că au uitat produsele preferate în coș. |
|||
Cont utilizator (reincearcă plata, status comandă, anulare comandă, retur produse)
Oferi clienților opțiunea de a crea cont și a-l folosit pentru a reîncerca plăți, a verifica statusul comenzilor plasate, pentru a anula comenzi și a returna produse. |
|||
Blog cu sistem de trimitere notificări pentru articole
Posibilitatea de a crea conținut original pe propriul website și a anunța publicare celor mai noi articole pe email, direct către baza ta de clienți. |
|||
Galerie zoom imagini produse
Oferă clienților posibilitatea de a vizualiza de aproape mai multe imagini cu produsele tale, pentru a observa detaliile și caracteristicile lor. |
|||
Card cadou
Cei ce primesc cardul cadou îl pot folosi pentru achiziția oricărui produs/e din magazinul tău online, în limita valorii înscrise pe acesta. |
|||
Formular întrebări și răspuns pentru produse
Cele mai întâlnite întrebări pot fi selectate și adăugate pe website cu tot cu răspuns, astfel încât clienții interesați să nu mai fie nevoiți să ne contacteze pentru a afla aceste detalii. |
|||
Sistem parteneri B2B cu discount (categorie produse, brand, utilizator)
Sistemul de parteneri este menit să faciliteze vănzarea din magazinul online către partenerii persoane juridice, oferind și discount-ul automat. |
|||
Sistem Upsell, Cross-sell
Promovezi produsele din magazinul tău cu ajutorul sistemelor de marketing: upsell cu produse mai scumpe și cross-sell cu produse complementare celui vizionat. |
|||
Sistem de generare automata awb (la alegere 3 curieri)
Generezi automat AWB-uri pentru maxim 3 curieri parteneri, pre-completat direct din platforma de administrare, pe care îl poți descărca și lipi pe colet. |
|||
AWB tracking în contul utilizatorului
Utilizatorul poate urmări coletul după predarea acestuia la curier prin intermediul linkului de tracking specific curierului, prezent în contul utilizatorului. |
|||
Integrare cu platforma eMag Marketplace prin API
Vinde produse pe eMag și publică produsele tale în eMag Marketplace direct din sistemul de administrare al magazinului online pentru mai mult control asupra prețurilor și stocurilor. |
|||
Update stocuri și preturi produse prin upload document .csv
Ai posibilitatea de a updata stocurile și prețurile produselor cât mai rapid și eficient, folosind funcția de upload a documentelor în format .csv |
|||
Integrare plata PayPal
Ai posibilitatea de a updata stocurile și prețurile produselor cât mai rapid și eficient, folosind funcția de upload a documentelor în format .csv |
|||
Integrare cu sistem ERP
Infrastructura software oferă suport de coordonare și gestiune a stocurilor și prețurilor pentru a reduce costurile și timpul de procesare al comenzilor. |
|||
Filtre produse pe baza caracteristicilor de produs definite
Filtrele de preț, material, brand, model etc. din listele de produse permit accesarea mai rapidă a produselor ce se încadrează în necesitățile și dorințele clienților. |
|||
Asistență tehnică telefonică și pe email
Beneficiezi de asistență telefonică/email gratuită pentru toate probleme tehnice întâmpinate atunci când folosești și administrezi singur magazinul online. |
|||
Integrare cu e-factura
Prin integrarea cu e-factura, companiile pot economisi timp și resurse prin automatizarea procesului de facturare și reducerea erorilor umane asociate cu introducerea manuală a datelor. Cu ajutorul acestei integrări, e-facturile sunt generate și trimise automat în SPV ANAF. Odată activată, nu va mai fi nevoie să intri în SPV ANAF. Totul va decurge mai rapid și mai ușor. |
|||
Validator firmă în procesul de plasare comandă
Validatorul de firmă în procesul de plasare a comenzii reprezintă un instrument esențial pentru asigurarea corectitudinii și legalității tranzacțiilor comerciale. Acesta scanează și verifică detaliile furnizate de clienți înainte ca comenzile să fie finalizate și procesate. |
|||
Produse cadou pentru comenzi
Clienții tăi se bucură de surprize speciale! Prin integrarea acestui modul, clienții tăi își pot alege un produs cadou dintr-o listă stabilită de tine, doar pentru comenzi mai mare de x lei. |